Nagyon egyszerű: Jegyezd fel a jelentett felhasználó nevét (kérdezd meg a jelentőtől az gyanús játékos nevét, ha még nem írta le neked) és köszönd meg a jelentőnek, hogy jelezte neked a dolgot.
2. Elfelejtett felhasználói/raktár jelszó Ha egy felhasználó azzal keres fel téged, hogy elfelejtette a felhasználói/raktár jelszavát, akkor küldd el a weboldalra és hívd fel a figyelmüket az Elfelejtett jelszó? linkre.Ott kérhetnek új jelszót. A felhasználói nevük és a regisztrációkor megadott e-mail címük megadása után kiválaszthatják, hogy új felhasználói vagy raktár jelszót kérnek-e.
3. Kitiltott felhasználói számlák
Egy lehetséges oka van annak, hogy egy játékosi számla kitiltásra kerüljön az Ayalon2-n:
A számlát egy Temtag tiltotta ki, mert az illető megszegte a szabályzatot vagy a felhasználási feltételeket. Ebben az esetben a felhasználónak kapcsolatba kell lépnie az SGA-val vagy az SA-val, azzal az okkal, hogy kitiltották a felhasználói számláját. Ők, a felhasználó megfelelő azonosítása után örömmel tudatják az illetővel a kitiltás okát.
5. A sárkány érmék nem érkeztek meg Abban az esetben, ha a rendelt Sárkány érmék nem érkeznek meg a felhasználóhoz, mi nem tudunk tenni semmit, hiszen nincs belátásunk a dologba. A felhasználónak fel kell keresnie az SA-t vagy az SGA-t és ott kell érdeklődnie.
6. Inzultálások/zaklatások
A felhasználóbázis az Ayalon2-n viszonylag fiatal, és ez azt eredményezi, hogy gyakran történik zaklatás és nagyon gyakran inzultáló/sértegető kommunikáció viselkedés a játékosok között.
A kommunikáció bírálását a Chatnél tanuljuk. A viselkedés megoldás nagyon egyszerű. Találomra a kettő játékos közül kiválasztasz egyet és utasítod hogy menyen el innen vagy váltson CH-t. (Sajnos ebben az esetben nem tudjuk meg határozni ki a valódi tettes, ki az aki kirobbantotta a veszekedést.)
7. Chat
Sajnos sűrűn előforduló probléma, hogy a játékosok nem megfelelő konkrétan szabályokba ütközőmódon kommunikálnak, vagy próbálnak kommunikálni egymással. Ezekre nem minden esetben van konkrét, leírt megoldás, és mint GM, neked kell megítálned, hogy bizonyos helyzetekben mi az, ami már átlépi a játék szabta határokat.
Szerverhirdetés: Egyértelmű, ha valaki szerver nevét említi, vagy utal rá.(Ha feljön rögtön és azonos hirdetést folytat másik karakterrel, akkor felszólítod, hogy BAN üti a markát, ha folytatja, avagy amíg nincs fennt a bant adó jogosult teamtag addig 999óra chatbannt adni neki és /dc-zgetni!
Minden Chat block előtt felszólítani köteles a GM a játékost, hogy hagyja abba, ha 3rászólás után se fejezi be akkor az elöbbiek tartamán 999óra chatbannt adni neki és /dc-zgetni!
8. Idegesítő kezdők
Őrizd meg a hidegvéredet és ismételten válaszold ugyanazt, akárhányszor teszi fel ugyanazt a kérdést! Viszont, nem kell ezt korlátlan ideig elviselned - a felhasználó folytathatja a kérdezősködést anélkül, hogy elolvasná, amit írsz neki… Ekkor kedvesen kérd meg rá, hogy picit hagyja abba a kérdezősködést és először el kéne olvasnia a válaszaidat! Lehet, hogy mindez hiábavaló és a felhasználó folytatja a kérdezősködést, ekkor egyszerűen ignoráld a párbeszédet vele/velük.